Minőségpolitika

A MAHART Container Center Kft. kombináltfuvarozási piacon betöltött szerepe, illetve az ezen a piacon tapasztalható versenyhelyzet Társaság elsődleges célja, hogy komplex, és minőségi szolgáltatásokkal tudjon megjelenni a piaci résztvevők felé, kielégítve azok minden elvárásait, igényeit.

Ennek érdekében az MCC Kft. ügyvezetése elkötelezte magát a társaság minőségét befolyásoló tevékenységeit átfogó, az MSZ EN ISO 9001:2001 szabvány szerinti minőségirányítási rendszer bevezetése, független tanúsítás megszerzése és fenntartása, valamint a minőségirányítási rendszer eredményességének folyamatos fejlesztése mellett.

Az MSZ EN ISO 9001:2001 szabvány szerint minőségirányítási rendszer kidolgozásakor és fejlesztésekor szabvány követelményein túlmenően, a vevők, valamint a jogszabályi követelmények teljesítését is szabályoztuk minőségirányítási rendszerünk dokumentumaiban. Szolgáltatási tevékenységünk során vezetési folyamataink minden elemében teljesítjük az MSZ EN ISO 9001:2001 szabvány követelményeit.

Kiemelt fontosságot tulajdonítunk vevőink megelégedettsége növelésének. Szolgáltatásaink színvonalas képzett szakemberekkel és folyamatosan fejlődő infrastruktúrával kívánjuk biztosítani. Munkatársainktól elvárjuk, hogy munkájukkal és emberi magatartásukkal segítség a társaság külső megítélését és eddig megszerzett piaci pozíciónk megtartását. Ennek érdekében dolgozóinkban tudatosítjuk a minőség ügyének fontosságát és az ehhez való elkötelezettségünket, amit szigorú ellenőrzéssel és a képzés eszközével kívánunk megvalósítani.

Ez a szemlélet és az ezt támogató szigorú szabályozás, reményeink szerint hosszú távon biztosítani tudja kiemelkedő piaci pozíciónkat. Beszállítóinktól, alvállalkozóinktól a miénkhez hasonló ügyfél érzékenységet várunk, ami partnereinknek nyújtott saját szolgáltatásainkhoz szervesen kapcsolódva biztosítja az általunk kitűzött minőségi célok teljesítését.